BEC Tamaşi
________________________________________________________________________________________________
COMUNICAT
5
noiembrie 2020
Biroul de informare și
relații publice aduce la cunoştinţa publicului următoarele:
În vederea prevenirii
răspândirii necontrolate a virusului Sars-CoV-2, pentru asigurarea sănătăţii şi
securității în muncă la nivelul întregului personal al Tribunalului Bacău şi
pentru evitarea afectării bunei desfăşurări a activităţii curente a instanţei,
prin hotărârea nr.5/II/A/7 din 03.11.2020 a Adunării Generale a Judecătorilor
Tribunalului Bacău s-a stabilit următoarea modalitate
de lucru în cazul unui rezultat pozitiv sau al unei decizii de izolare
pentru un judecător de la secţiile civile ale Tribunalului Bacău:
În
cazul unui rezultat pozitiv sau al unei decizii de izolare pentru un judecător de
la secţiile civile ale Tribunalului Bacău, dosarele programate în şedinţe în
următoarele două săptămâni (pe completele în care judecătorul respectiv este
titular) vor fi preschimbate cu termene ulterioare, cu excepţia cauzelor
urgente.
BIROUL DE INFORMARE
ŞI RELAŢII PUBLICE,
PURTĂTOR DE
CUVÂNT,
Vicepreşedinte
CAMELIA IONESCU
___________________________________________________________________________________________________________
Secţia I civilă - listă şedinţă 06.11.2020 complet C a IV - sala 3
____________________________________________________________________________________________________________
Comunicat de presă 21.09.2020 privind desemnarea, prin tragere la sorţi, a celor trei judecători care vor constitui BEJ Bacău, la alegerile pentru Senat şi Camera Deputaţilor din anul 2020
Anunt privind desemnarea prin tragerea la sorţi a preşedinţilor şi locţiitorilor Birourilor electorale de circumscripţie 7.08.2020
Decizia nr 48 din 03.08.2020 privind soluţionarea contestaţiilor/cererilor de apel la legea electorală
Comunicat privind planul de reluare graduală a activităţii la nivelul Tribunalului Bacău, începând cu data de 15.05.2020
Decizia 31 din 13.05.2020 a Preşedintelui Tribunalului Bacău privind măsuri pentru perioada 15.05.2020 - 31.08.2020
Declaraţie Covid-19 ce trebuie completată la intrarea în instanţă
________________________________________________________________________
Listele şedinţelor de judecată, pe intervale orare, nu vor mai fi publicate pe portal.
Ca urmare a modificării aplicaţiei Ecris , ora estimată pentru judecarea fiecărui dosar este afişată pe portal la secţiunea "dosare - termene de judecată", sau la secţiunea "şedinţe" prin selectarea datei şedinţei de judecată, precum şi a completului investit cu soluţionarea dosarului.
____________________________________________________________________________________________________________
ANUNŢ
Tribunalul Bacău, în temeiul art. 26, alin. 9 din Legea nr. 115/2015 pentru
alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, pentru modificarea Legii
administraţiei publice locale nr. 215/2001, precum
şi pentru modificarea completarea Legii nr.
393/2004 privind Statutul aleşilor locali, coroborată cu dispoziţiile Hotărârii
de Guvern nr. 576/2020 pentru aprobarea programului calendaristic pentru
realizarea acţiunilor necesare organizării şi desfăşurării în bune condiţii a
alegerilor pentru autorităţile administraţiei publice locale din anul 2020,
aduce la cunoştinţă publică următoarele:
La data de
7 august 2020, ora 11.00, va avea loc la sediul
Tribunalului Bacău din strada Cuza Vodă nr. 1, sala de şedinţă nr. 2,
desemnarea, prin tragere la sorti, a preşedinţilor locţiitorilor Birourilor
electorale de circumscripţie, pentru alegerea autorităţilor administraţiei
publice locale din anul
2020.
PREŞEDINTELE TRIBUNALULUI BACĂU,
Judecător IOANA LILIANA POCOVNICU
____________________________________________________________________________________________________________
DECIZIA NR. 48/II/A/8 din 03.08.2020
a Preşedintelui Tribunalului Bacău, judecător Ioana
Liliana Pocovnicu
În temeiul dispoziţiilor art. 9 alin. 2, coroborat cu
art. 7 alin. 1 lit. a) din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor
judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr.
1375/17.12.2015, coroborat cu dispoziţiile Legii nr.115/19 mai 2015 pentru
alegerea autorităţilor locale (Legea nr.215/2001-republicatä), precum pentru
modificarea şi completarea Legii nr.393/2004 privind Statutul aleşilor locali,
DECIDE:
Art. 1) Stabileşte, în vederea soluţionării contestaţiilor/cererilor
de apel la legea electorală pentru perioada : 08.08.2020 - 23.08.2020 inclusiv,
următorul program :
- contestaţiile/cererile de apel la legea electorală pot
fi depuse personal în fiecare zi de luni până vineri, la Registratura
Tribunalului Bacău, cu sediul în Bacău, str. Cuza Vodă, nr. 1, judeţul Bacău,
între orele 8.30 - 9.30 şi 10.00 — 11.00 sau prin fax la nr.0234.207.606, ori
email: tr-bacau-reg1@just.ro;
- după închiderea programului cu relaţii cu publicul,
contestaţiile/cererile de apel la legea electorală pot fi depuse prin fax la
nr.0234.207.606 sau e-mail : tr-bacau-reg1@just.ro.
- în zilele de sâmbătă şi duminică,
contestaţiile/cererile de apel la legea electorală pot fi depuse personal la
Registratura Tribunalului Bacău, cu sediul în str. Cuza Vodă nr. l, judeţul
Bacău, între orele 8.00-11.00 sau prin fax la nr.0234.207.606 ori email tr-bacau-reg1@just.ro,
iar după orele 11.00 doar prin fax sau e-mail.
______________________________________________________________________________________________
Planul de reluare graduală a activităţii, la nivelul Tribunalului Bacău,
începând cu data de 15.05.2020
1. Şedinţele de judecată vor avea o durată de maximum
3 ore, cu excepţia Secţiei penale unde, în cazuri excepţionale, preşedintele
completului de judecată va putea hotărî prelungirea duratei şedinţei de
judecată peste cele 3 ore, cu respectarea tuturor normelor sanitare care se
impun pentru combaterea răspândirii virusului COVID -19.
2. Pentru fiecare şedinţă de judecată, cauzele vor fi
programate pe intervale orare, citaţiile urmând a fi emise cu această menţiune.
Intervalele orare şi numărul de cauze ce vor fi alocate unui astfel de interval
se vor stabili de către fiecare secţie în parte, în funcţie de specificul
activităţii secţiei, urmând ca deciziile adoptate în acest sens să fie
comunicate de către preşedinţii de secţie către Colegiul de conducere, cel
târziu până la data de 14 mai 2020.
3. Pe toată perioada de valabilitate a acestor măsuri,
nu se vor mai striga cu prioritate amânările fără dezbateri, dosarele se vor
lua doar la ordine, în intervalul de timp stabilit.
4. Pe citaţie se va trece ora de începere a intervalului orar alocat cauzei (de
exemplu: pentru intervalul orar 9-10, pe
citaţie va figura ora 9). De asemenea, pe citaţie se va menţiona că accesul
părţii în incinta instanţei va fi permis cu 15 minute înainte de începerea
şedinţei de judecată şi până la momentul începerii şedinţei de judecată ( de
exemplu: accesul va fi permis pentru intervalul 9-10 , între 8.45- 9).
5. Fiecare preşedinte de secţie va verifica exact
modalitatea de formulare de pe citaţie.
6. Accesul participanților la procedurile judiciare,
în sălile de ședință, va fi permis cu 15 minute înainte de începerea şedinţei
de judecată.
7. Pe întreaga perioadă în care se află în incinta
instanței, justițiabilii, alți participanți la procesele civile și penale,
precum și publicul sunt obligați să poate măști de protecție facială pentru
evitarea și prevenirea infestării cu virusul COVID-19.
8. Grefierul va fi prezent în sala de ședință cu 15
minute înainte de începerea ședinței de judecată. Anterior începerii şedinţei
de judecată, dosarele nu vor mai fi puse la dispoziţia părţilor de către
grefier, iar pe parcursul desfăşurării şedinţei rămâne la aprecierea
completului de judecată punerea la dispoziție a dosarelor, spre consultare,
procurorului, părților, reprezentanților sau avocaților acestora, în intervalele orare alocate cauzelor
respective, după o prealabilă verificare a identității și calității.
9. În lunile iunie şi iulie 2020 vor primi termen, cu
prioritate, dosarele suspendate ca urmare a declarării stării de urgenţă,
urmând ca dosarele aflate în procedură prealabilă şi cele care vor fi
înregistrate, pe rolul Tribunalului Bacău, începând cu data de 15.05.2020, să
primească termen de judecată cel mai devreme în luna septembrie 2020, cu
excepţia cauzelor cu caracter urgent.
10. Judecătoriile din circumscripţia Tribunalului
Bacău vor înainta, în căile de atac,maximum 5 dosare zilnic pentru fiecare dintre
cele 3 secţii ale Tribunalului Bacău (în total, maximum 15 dosare de fiecare
instanţă), cu excepţia Judecătoriei Bacău care va înainta zilnic Tribunalului
Bacău maximum 10 dosare pentru fiecare dintre cele 3 secţii ale Tribunalului
Bacău (în total, maximum 30 dosare).
11. Procedura de regularizare a cauzelor se va relua
începând cu data de 15 mai 2020. Se vor regulariza, cu prioritate, dosarele
aflate deja în procedura de regularizare, urmând ca dosarele ce vor fi
înregistrate pe rolul instanţei începând cu data de 15 mai 2020 să fie
regularizate cu respectarea regulilor privind procedura de regularizare în
vigoare, stabilite prin Hotărârea Colegiului de conducere nr.10/2017.
12. În cauzele
în care s-a stabilit deja termen de judecată în şedinţele ce urmează a avea loc
începând cu data de 15 mai 2020, completul de judecată va hotărî modalitatea în
care urmează a se desfăşura şedinţa de judecată, dar cu respectarea
dispoziţiilor prezentei hotărâri (mai puţin dispoziţiile referitoare la citarea
părţilor), urmând ca lista de şedinţă,
cu intervalele orare respective, să fie afișată pe portalul instanţei cu cel
puţin 24 de ore înainte de termenul de
judecată.
13. Fiecare complet de judecată va lua orice alte
măsuri pe care le apreciază necesare pentru evitarea şi prevenirea răspândirii
cu virusul COVID-19.
14. Programul ședințelor de judecată, programul de
lucru cu publicul și informațiile necesare programării prealabile pentru
accesul în compartimentele care desfășoară activități cu publicul vor fi aduse
la cunoștință prin afișare la loc vizibil şi prin publicare pe pagina de
internet a instanței.
15. În cauzele penale, desfășurarea ședinței de
judecată prin videoconferință se va face în condițiile Codului de procedură
penală sau ale legilor speciale, cu respectarea principiilor care guvernează
procesul penal.
CONDUCEREA TRIBUNALULUI BACĂU
____________________________________________________________________________________________________________
ANUNŢ
VĂ INFORMĂM CĂ PURTAREA
MĂŞTILOR DE PROTECŢIE (NU NEAPĂRAT MĂŞTI MEDICALE) ESTE OBLIGATORIE ÎN SEDIILE
TRIBUNALULUI BACĂU – DIN STRADA CUZA VODĂ NR.1
ŞI DIN STRADA ŞTEFAN CEL MARE NR. 4 - PE TOATĂ DURATA RĂMÂNERII ÎN SEDII,
MĂSURA FIIND OBLIGATORIE PENTRU ORICE PERSOANĂ INTRĂ ÎN SEDIILE TRIBUNALULUI
BACĂU, INCLUSIV PENTRU ANGAJAŢI.
Vă rugăm să
respectaţi măsurile de igienă şi de protecţie impuse de autorităţi pentru
protejarea sănătăţii dumneavoastră şi a tuturor persoanelor aflate în sediile
instanţei.
VĂ MULŢUMIM PENTRU CĂ PURTAŢI MĂŞTI DE PROTECŢIE!
_____________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
COMUNICAT
16 martie 2020
Judecătorii din
cadrul Secţiei a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal a
Tribunalului Bacău au decis în unanimitate preschimbarea termenelor de
judecată stabilite în perioada 23 martie – 30 aprilie, în cauze care nu au caracter urgent si acordate termene de judecată
ulterior datei de 04.05.2020.
Măsura preschimbării va fi adusă la cunoştinţa
părţilor din toate dosarele prin citaţii pentru noile termene fixate.
Lista cauzelor urgente ce vor fi soluţionate în
perioada imediat următoare este cea stabilită prin Hotărârea Adunării Generale
a judecătorilor din cadrul Tribunalului Bacău din 11 martie 2020.
__________________________________________________________________
COMUNICAT
Astăzi, 11.03.2020, s-a desfăşurat la
Tribunalul Bacău Adunarea Generală a judecătorilor ce funcţionează la această
instanţă, în cadrul căreia s-a hotărât luarea
unor măsuri în vederea prevenirii răspândirii virusului Covid-19, în
completarea deciziilor date de Preşedintele Tribunalului Bacău.
Pentru
perioada 12 martie 2020 -10 aprilie
2020 judecătorii Tribunalului Bacău au hotărât judecarea doar a cauzelor
urgente, a cauzelor pentru care nu se impune citarea părţilor potrivit legii,
precum şi a cauzelor în care toate părţile din cauză au solicitat judecarea
cauzei şi în lipsă.
Părţile
care nu au solicitat şi doresc judecarea cauzelor şi în lipsă pot formula în
scris cererea şi o vor comunica pe emailul sau faxul instanţei (portal.just.ro)
fără a se prezenta la sediul Tribunalului Bacău.
Solicităm
tuturor persoanelor să evite deplasarea în instanţă pentru
obținerea de informații ce se găsesc pe portalul instanțelor (portal.just.ro)
sau care pot fi obținute telefonic.
De
asemenea solicităm tuturor persoanelor care au călătorit în zone afectate de
infecția cu COVID-19 sau persoane care au intrat în contact cu pacienți
confirmați cu acest virus, care sunt în carantină ori a persoanelor care
prezintă anumite simptome (febră, tuse ori dificultăți de respirație) să nu se prezinte la
sediul Tribunalului.
Lista cu
persoanele care fac parte din tipurile de cauze ce se judecă va fi predată
efectivelor de jandarmi de la intrările care asigură accesul publicului în sediul
Tribunalului Bacău, iar accesul justițiabililor va fi permis doar dacă prezența
acestora privește tipul de cauze care se judecă de către instanţă şi vor
completa o declaraţie pe propria răspundere cu privire la deplasarea efectuată
în ultima lună şi cu privire la intrarea în contact cu persoane care au fost diagnosticate
cu coronavirus.
Studiul
dosarelor la arhiva instanţei este
limitat doar la cauzele urgente care se judecă.
Programul
cu publicul a fost limitat astfel, arhivă: luni-vineri
orele 9-10 şi 12-13, registratură: luni-vineri orele 9-10, apostile joi orele
10-11(depunere acte) şi ora 15 (eliberare acte)
Vă
solicităm ca pentru depunerea actelor la
dosar/instanţă să folosiţi mijloacele de comunicare electronică, e-mail,
fax sau prin poştă şi să evitaţi deplasarea la sediul instanţei.
§ La
Secţia penală: cauzele cu părţi în
stare de detenție, cauze cu minori, cauze în care inculpaţii sunt sub imperiul
unei masuri preventive sau masuri de siguranţă, cauzele de competenta
judecătorului de drepturi şi libertăţi, cauzele în care există riscul
împlinirii termenului de prescripţie a răspunderii penale în următoarele 12
luni, sesizările în vederea confirmării redeschiderii urmăririi penale.
§ La
Secţia a I-a civilă: măsura
plasamentului de urgenţă pe calea ordonanţe preşedinţiale, ordonanţe
preşedinţiale, ordine de protecţie, suspendarea executării silite, măsuri
asiguratorii.
§ La
Secţia a II-a civilă şi de contencios
administrativ şi fiscal: cererea debitorului, mandatul ad-hoc, concordatul
preventiv în materia insolvenţei, suspendarea executării silite în litigiile civile
şi cu profesioniştii, suspendarea executării în litigiile de contencios
administrativ şi fiscal, ordonanţe preşedinţiale în litigiile cu
profesioniştii, măsuri asiguratorii, autorizare intrare în încăperi, achiziţii
publice, cereri introduse de prefect care suspendă de drept executarea actului.
Cu toată
consideraţia şi în vederea evitării răspândirii virusului Covid-19 vă solicităm
să evitaţi prezenţa la Tribunalul Bacău!
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE,
PURTĂTOR DE CUVÂNT,
Vicepreşedinte CAMELIA IONESCU
___________________________________________________________________
Decizia 18/10.03.2020 a Preşedintelui Tribunalului Bacău privind necesitatea prevenirii răspândirii infecţiilor respiratorii cauzate de COVID-19 şi de gripa sezonieră
_________________________________________________________________
Comunicat de presă - prevenire răspândire infecţii respiratorii cauzate de COVID 19 şi de gripa sezonieră
_________________________________________________________________
COMUNICAT DE PRESĂ 13
februarie 2020
Astăzi, 13.02.2020, s-a desfăşurat la
Tribunalul Bacău Adunarea Generală a judecătorilor ce funcţionează la această
instanţă, în cadrul căreia s-a hotărât continuarea protestului în următoarea
formă :
- Secţiile civile judecă începând de luni, 17.02.2020, cauzele care au
primit termen şi vor lăsa cauzele aflate în procedura prealabilă fixării
primului termen fără a se întreprinde nicio măsură,
- Secţia penală judecă începând de luni, 17.02.2020, toate cauzele.
În cadrul Adunării Generale, Tribunalul Bacău a hotărât refuzul explicit şi general al judecătorilor de a participa la constituirea birourilor electorale.
Forma de protest adoptată
azi de Adunarea Generală a judecătorilor Tribunalului Bacău continuă până la
pronunţarea Curţii Constituţionale pe sesizarea Înaltei Curţi de Casaţie si
Justiţie privind controlul constituţionalităţii, înainte de promulgare, a Legii
privind abrogarea unor prevederi referitoare la pensiile de serviciu şi indemnizaţiile
pentru limită de vârstă, precum si pentru reglementarea unor măsuri în domeniul
pensiilor ocupaţionale.
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE,
PURTĂTOR DE CUVÂNT,
Vicepreşedinte CAMELIA IONESCU
_________________________________________________________________________________________________________
Informații
privind datele cu caracter personal din REGULAMENTUL GENERAL PRIVIND PROTECŢIA
DATELOR :
Informare
şi acces la date cu caracter personal :
ART. 13
Informaţii care se
furnizează în cazul în care datele cu caracter personal sunt colectate de la
persoana vizată
(1) În cazul în care datele
cu caracter personal referitoare la o persoană vizată sunt colectate de la
aceasta,
operatorul, în momentul obţinerii acestor date cu caracter personal,
furnizează persoanei vizate toate informaţiile următoare:
(a) identitatea şi datele de
contact ale operatorului şi, după caz, ale reprezentantului acestuia;
(b) datele de contact ale
responsabilului cu protecţia datelor, după caz;
(c) scopurile în care sunt
prelucrate datele cu caracter personal, precum şi temeiul juridic al
prelucrării;
(d) în cazul în care
prelucrarea se face în temeiul articolului 6
alineatul (1) litera (f), interesele legitime
urmărite de operator sau de o
parte terţă;
(e) destinatarii sau
categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal;
(f) dacă este cazul, intenţia
operatorului de a transfera date cu caracter personal către o ţară terţă sau o
organizaţie internaţională şi existenţa sau absenţa unei decizii a Comisiei
privind caracterul adecvat sau, în cazul transferurilor menţionate la articolul 46 sau 47
sau la articolul 49 alineatul (1) al
doilea paragraf, o trimitere
la garanţiile adecvate sau corespunzătoare şi la
mijloacele de a obţine o copie a acestora, în cazul în care acestea
au fost
puse la dispoziţie.
(2) În plus faţă de
informaţiile menţionate la alineatul (1), în momentul în care datele cu
caracter personal
sunt obţinute, operatorul furnizează persoanei vizate
următoarele informaţii suplimentare necesare pentru a
asigura o prelucrare
echitabilă şi transparentă:
(a) perioada pentru care vor
fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil,
criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
(b) existenţa dreptului de a
solicita operatorului, în ceea ce priveşte datele cu caracter personal
referitoare
la persoana vizată, accesul la acestea, rectificarea sau ştergerea
acestora sau restricţionarea prelucrării sau a
dreptului de a se opune
prelucrării, precum şi a dreptului la portabilitatea datelor;
(c) atunci când prelucrarea
se bazează pe articolul 6 alineatul (1)
litera (a) sau pe articolul 9 alineatul
(2)
litera (a), existenţa dreptului de a retrage consimţământul în orice
moment, fără a afecta legalitatea prelucrării
efectuate pe baza
consimţământului înainte de retragerea acestuia;
(d) dreptul de a depune o
plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere;
(e) dacă furnizarea de date
cu caracter personal reprezintă o obligaţie legală sau contractuală sau o
obligaţie
necesară pentru încheierea unui contract, precum şi dacă persoana
vizată este obligată să furnizeze aceste date
cu caracter personal şi care sunt
eventualele consecinţe ale nerespectării acestei obligaţii;
(f) existenţa unui proces
decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menţionat la articolul 22
alineatele (1) şi (4), precum şi,
cel puţin în cazurile respective, informaţii pertinente privind logica
utilizată şi
privind importanţa şi consecinţele preconizate ale unei astfel de
prelucrări pentru persoana vizată.
(3) În cazul în care
operatorul intenţionează să prelucreze ulterior datele cu caracter personal
într-un alt scop
decât cel pentru care acestea au fost colectate, operatorul
furnizează persoanei vizate, înainte de această
prelucrare ulterioară,
informaţii privind scopul secundar respectiv şi orice informaţii suplimentare
relevante,
în conformitate cu alineatul (2).
(4) Alineatele (1), (2) şi
(3) nu se aplică dacă şi în măsura în care persoana vizată deţine deja
informaţiile
respective.
Temeiul juridic al prelucrărilor de date realizate de Tribunalul Bacău este reprezentat, în esență, de următoarele acte
normative:
• Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția
persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date
și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor);
• Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European
și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter
personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind
protecția datelor) cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 363/2018 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către
autoritățile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale și combaterii infracţiunilor sau al
executării pedepselor, măsurilor educative şi de siguranţă, precum şi privind libera circulaţie a acestor date;
• Legea nr. 304/2022 privind organizarea judiciară;
• Legea nr. 303/2022 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 305/2022 privind Consiliul Superior al Magistraturii;
• Legea nr. 567/2004 privind statutul personalului auxiliar de specialitate al instanţelor judecătoreşti şi al parchetelor
de pe lângă acestea şi al personalului care funcţionează în cadrul Institutului Naţional de Expertize Criminalistice, cu
modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 176/2010 privind integritatea în exercitarea funcţiilor şi demnităţilor publice, pentru modificarea şi completarea
Legii nr. 144/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Integritate, precum şi pentru
modificarea şi completarea altor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare;
• Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 135/2010 privind Codul de procedură penală, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare;
• Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
• Ordonanţa Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 53/2003 privind Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
• Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
__________________________________________________________________________________________
Începând cu data de 25 mai 2018 a intrat în aplicabilitate Regulamentul (UE)
2016/679 referitor la protecția persoanelor fizice în ceea ce privește
prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor
date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind
protecția datelor). Mai multe detalii puteți găsi pe site-ul Autorității
Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal la
următoarea adresă URL:
http://dataprotection.ro/?page=Regulamentul_nr_679_2016