COMPARTIMENTELE CARE DESFĂŞOARĂ ACTIVITĂŢI CU PUBLICUL
Grefa, registratura şi arhiva efectuează operaţiuni privind primirea, înregistrarea şi expedierea corespondenţei, îndosarierea actelor, păstrarea registrelor precum şi alte lucrări cu caracter auxiliar, necesare bunei desfăşurări a activităţii.
REGISTRATURA Tribunalului Arad este situată la parter, camera 15;
ARHIVA Tribunalului Arad este situată la parter, camera 14;
APLICAREA APOSTILEI, la REGISTRATURA - la parter, camera 15;
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE din cadrul Tribunalului Arad este situat la parter, camera 13;
Biroul de informare şi relaţii publice asigură legăturile instanţei cu publicul şi cu mijloacele de comunicare în masă, în vederea realizării transparenţei activităţii judiciare, în condiţiile legii.
Şedinţele de judecată încep la ora 9:00 la Tribunalul Arad şi la 8:30 la Judecătoria Arad, putând fi fixate şi şedinţe succesive, iar în caz justificat şi după-amiaza.
Accesul publicului este permis în incinta instanţei de la ora 8,00, după 30 minute de la începerea programului de lucru, în sălile de judecată cu 30 de minute înainte de deschiderea şedinţelor de judecată, iar în birourile unde îşi desfăşoară activitatea personalul instanţelor în timpul programului cu publicul conform orarului afişat.
Programul şedinţelor de judecată şi cel de primire a publicului se aduce la cunoştinţă prin afişare la loc vizibil.
Este interzis accesul altor persoane decât personalului angajat în alte birouri şi la alte ore decât cele stabilite, precum şi în incinta instanţei după terminarea programului de lucru.