COMUNICAT
Urmare a schimbării sediului Tribunalului Prahova şi a activităţilor de mutare logistică aferente, în intervalul 23.08.2021 – 03.09.2021 se suspendă programul de lucru cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură, Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, Apostilă, Biroul Local de Expertize.
Persoanele interesate pot depune cereri, acţiuni, documente în dosar etc. prin email la adresa tb-prahova-reg@just.ro, prin fax la nr. 0244523265 şi 0244529107 sau prin serviciile poştale sau de curierat.
Pentru Biroul de Informaţii şi Relaţii Publice, cererile în baza Legii nr. 544/2001 şi O.G. 27/2002 se vor trimite la adresa de email: tribunalul.prahova@yahoo.com, prin serviciile poştale sau de curierat şi prin fax la nr. 0244523265.
De asemenea părţile din dosare, ceilalţi participanţi pot consulta prin intermediul aplicaţiei ,,dosar electronic” actele de procedură şi celelalte documente din dosare.
Începând cu data de 06.09.2021 Tribunalul Prahova îşi va desfăşura activitatea în noul sediul din Ploieşti, str. Ghe.Doja, nr, 42, jud.Prahova.
Prezenta notă se va publica pe site-ul intern al instanţei, pe portalul instanţelor, se va afişa la sediul Tribunalului Prahova.
Dată azi, 05.07.2021.
N O T Ă
În perioada 01 iulie 2022 - 02 septembrie 2022 la sediul Tribunalului Prahova
departamentele Arhiva, Arhiva faliment şi
Registratura, vor funcţiona după cum urmează:
Registratura:
zilnic între orele 09.00-11.00
Arhiva:
LUNI, MIERCURI, VINERI între orele
09.00-11.00
Arhiva
faliment:
LUNI, MIERCURI între orele 10.00-12.00
Activitatea directă de lucru cu publicul în cadrul compartimentelor se va derula astfel:
1. Compartimentul Arhivă Secţia I Civilă, Secţia Penală, Secţia a II a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal:
- Luni, marţi, miercuri, joi și vineri: 09.00-13.00
2. Compartimentul Arhivă Faliment:
- luni, miercuri, vineri 10.00-12.00
3.Compartimentul Registratură :
- zilnic 09.00-13.00
4.Biroul de Relaţii şi Informaţii Publice :
- luni 09.00-19.00
- marţi-vineri 09.00-16.00
5. Birou Expertize:
- zilnic 09.00-12.00
- marţi 14.00- 15.30
6. Birou Apostilă:
- marţi şi joi 09,30-11,30 depunere cereri
- marţi şi joi 13.00-14.00 eliberare acte apostilate