************************************************************************************
ALEGERI LOCALE 2024
**************************************************************
Anunt
Pentru soluționarea contestațiilor la legea electorală, la Arhiva Secței I Civilă de Contecios Administrativ, va fucționa următorul program:
1. luni - vineri: 09.00-13.00 -depuneri cereri în format letric; pe adresa de e-mail
tr-neamt-scivil@just.ro sau prin fax 0233210247;
2. în afara intervalului menționat mai sus și în zilele libere legale: în intervalul orar 09.00-11.00 - în format letric; pe adresa de e-mail tr-neamt-scivil@just.ro sau prin fax 0233210247;
**********************
CHESTIONAR – referitor la percepţia activităţii în cadrul Tribunalului Neamț
Aveți ocazia să ne transmiteți părerea privind experiența dumneavoastră la Tribunalul Neamț.
Prezentul chestionar conține 25 de întrebări, iar timpul necesar pentru completare este de aproximativ 5 – 10 minute. Răspundeţi la întrebările care se aplică în situaţia dumneavoastră.
Apăsați pe linkul următor: Chestionar
************************************************************************************
************************************************************************************
************************************************************************************
************************************************************************************
************************************************************************************
************************************************************************************
************************************************************************************
*************************** ZIUA EUROPEANA A JUSTITIEI 2023 **************************
************************************************************************************
Comunicat
privind transmiterea prin email, în materie civilă, de la instanță către părți a
citaţiilor, a actelor procedurale, inclusiv a hotărârilor judecătoreşti cu
certificarea autenticității prin semnarea electronică a acestora
-----------------------------------------------------------------------------------------
DOSAR
ELECTRONIC
ANUNŢ
IMPORTANT
Optați pentru comunicarea actelor de procedură și a documentelor în format electronic de către instanță
Vă recomandăm ca, în dosarele instanţei în materie civilă, să
completaţi şi să trimiteţi „Cererea de comunicare documente în format
electronic” cu indicarea adresei dvs. de e-mail şi a numărului de telefon,
însoţit de împuternicire avocaţială/dovada calităţii de reprezentant, pentru a
putea beneficia de comunicarea citaţiilor, actelor
procedurale, a
documentelor din dosar, precum şi a hotărârilor judecătoreşti
în format electronic, cu
certificarea autenticității prin semnarea electronică a
acestora.
Formularul
cererii de comunicare în format electronic a documentelor din dosare este
disponibil în format PDF
şi WORD .
Vă puteţi informa despre modul de utilizare a sistemului de comunicare şi
acces electronic la dosar, citind aceste Instructiuni
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
Vă
rugăm ca toate documentele trimise prin email să fie
formatate astfel
încât să poată fi listate pe format A4 (cu
excepția documentelor
grafice: hărți, fotografii, proiecte tehnice).
|
Corespondenţa electronică trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 5 din Legea nr. 455 din 18.07.2001 privind semnătura electronică:
Înscrisul în formă electronică, căruia i s-a încorporat, ataşat sau i s-a asociat logic o semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat nesuspendat sau nerevocat la momentul respectiv şi generată cu ajutorul unui dispozitiv securizat de creare a semnăturii electronice, este asimilat, în ceea ce priveşte condiţiile şi efectele sale, cu înscrisul sub semnătură privată.
În caz contrar, vă rugăm să transmiteţi corespondenţa prin poştă, curier sau fax.
Vă rugăm ca documentele şi acţiunile pe care le depuneţi sau le trimiteţi instanţelor din raza Curţii de Apel Bacău să nu fie capsate, rupte sau îndoite, ci, cel mult, prinse cu agrafe, pentru a facilita procesul de scanare.
************************************************************************************