C O M U N I C A T
Stimaţi justiţiabili, Ministerul de Justitie pune la dispoziţie aplicaţia informatică Dosarul Electronic Naţional (DEN).
C O M U N I C A T
Prin Hotărârea nr. 7/14.12.2023 a Adunării generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Mehedinţi, convocată în temeiul art. 55 alin. 3 din Legea nr. 304/2022 privind organizarea judiciară şi art.14 alin. 1 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea Secţiei pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii nr. 3.243/2022, pentru data de 14 decembrie 2023, ora 11:00, având pe ordinea de zi discutarea acţiunilor care se impun pentru apărarea principiilor constituţionale ale independenţei, precum şi respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale, cu unanimitate de voturi, s-a hotărât :
Art. 1 - Suspendarea activităţii de judecată a cauzelor aflate pe rolul instanţei, pe o durată nedeterminată, cu excepţia cauzelor urgente, cauze menţionate în Anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2 – Efectuarea procedurii prealabile doar în cauzele non-penale menţionate în Anexa nr. 1 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
VICEPREŞEDINTE,
Judecător Ion – Cosmin Sima
COMUNICAT
În data de 17.02.2023, la sediul Tribunalului Mehedinţi a avut loc şedinţa de bilanţ a activităţii desfăşurate de Tribunalul Mehedinţi în anul 2023.
Conţinutul raportului de bilanţ a fost adus la cunostinţă publică prin afişare pe pagina de internet a instanţei la rubrica
Instanţa în cifre.
Comunicat privind Hotărârea Adunării generale a judecătorilor - noiembrie 2022
INFORMARE
DOSARUL ELECTRONIC
Începând cu data de 01.04.2022 nu vor mai fi emise parole de acces în plic pentru aplicaţia „Infodosar”.
Parolele comunicate până la această dată nu vor mai fi valabile.
Dosarele cu caracter confidenţial nu vor putea fi vizualizate în aplicaţia "Dosar electronic".
Vă recomandăm ca în perioada următoare să accesați dosarul electronic comunicând instanței adresa de email și numărul de telefon mobil folosind cererea tip care este disponibilă la registratura instanței sau pe Internet – Portalul Instanțelor
GHIDURI RAPIDE
CERERE TIP
Pentru mai multe informații și detalii va rugăm consultați ”GHIDUL DE ACCES LA DOSARUL ELECTRONIC ȘI COMUNICAREA ACTELOR DE PROCEDURA IN FORMAT ELECTRONIC” disponibil mai jos
- A N U N Ţ -
Începând cu data de 01.04.2022 este operaţională aplicaţia "Dosar electronic" disponibilă publicului pe site-ul
https://doc.curteadeapelcraiova.eu sau pe portalul instanţelor de secţiunea "Acasa", aplicaţie care facilitează accesul on-line al părţilor şi al reprezentanţilor acestora la actele dosarului
Pentru detalii despre modalitatea de utilizare a aplicaţiei, vă rugăm să accesaţi documentele de mai jos:
-
Ghid acces la Dosarul electronic şi comuncarea actelor de procedură în format electronic
-
CERERE tip de comunicare acte în format electronic şi acces la dosarul electronic
IMPORTANT
Pentru asigurarea recepționării documentelor transmise pe adresa de email a Tribunalului Mehedinţi, trebuie respectate următoarele cerințe:
- Înscrisurile trimise instanţei prin poşta electronică NU se acceptă sub formă de link către diverse site-uri, ci numai prin ataşare la respectivul email;
- Fișierele atașate se trimit exclusiv în format PDF;
- Fiecare fișier individual atașat va avea o dimensiune de maxim 3 MB;
- Pentru dosarele aflate în curs de judecată, transmiterea înscrisurilor pe adresa de e-mail a instanței se va face cu cel puțin 24 de ore înaintea termenului de judecată;
- Mesajul tip e-mail la care nu s-a reușit tipărirea documentelor, întrucât nu au fost respectate cerințele anterior expuse, va fi urmat de un mesaj transmis tot prin e-mail, cu formula: „conținutul mesajului dvs. nu a fost tipărit și depus la dosar deoarece nu s-au respectat regulile de folosire a poștei electronice”.
Conducerea Tribunalului Mehedinţi
- A N U N Ţ -
Vă aducem la cunoştinţă că, la data de 14 octombrie 2020, Consiliul Superior al Magistraturii a publicat Anunţul cu privire selecţia unui număr de 165 de experţi, care vor avea atribuţii de asistenţi ai judecătorului şi îşi vor desfăşura activitatea în cadrul a 19 instanţe pilot.
Persoanele interesate pot accesa site-ul Consiliul Superior al Magistraturii, la adresa: https://www.csm1909.ro/PageDetails.aspx?Type=Title&FolderId=8329 - Anunţ selecţie experţi în implementare în cadrul proiectului „Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar. Componenta de instanțe judecătorești” (Cod SIPOCA/MySMIS: 751/129513).
------------------------------
Clarificări la Anunţul de selecţie nr. 794/5234/2019/14.10.2020
privind selecţia unui număr de 165 de experţi în implementare
(asistenţi ai judecătorului)
în proiectul “Optimizarea managementului la nivelul sistemului judiciar.
Componenta de instanțe judecătorești”(cod SIPOCA/MySMIS/751/129513)
Având în vedere solicitările de clarificări adresate de persoanele interesate de participarea la procedura de selecţie declanşată prin anunţul nr. 794/5234/2019/14.10.2020, facem următoarele precizări:
1. Referitor la pct. 4 din anunţul de selecţie, menţionăm că, prin sintagma "program de muncă de maxim 8 ore pe zi" se înţelege că expertul în implementare (asistent al judecătorului) va semna un contract individual de muncă cu normă întreagă, respectiv cu o durată a timpului de muncă de 8 ore pe zi, de luni până vineri. Nu este posibilă încheierea unui contract individual de muncă cu fracţiune de normă (durată mai mică a timpului de lucru). Totodată, precizăm că nu există posibilitatea prestării de ore suplimentare (acestea nu pot fi remunerate).
2. Reglementările aplicabile mecanismului de finanţare nu permit în situaţia concretă încheierea unui alt tip de contract decât contract individual de muncă cu persoanele selectate ca experţi în implementare (asistenţi ai judecătorului).
3. Activitatea pe care o va desfăşura expertul în implementare (asistent al judecătorului) în timpul exerciţiului pilot implică adaptarea raporturilor de Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020! www.poca.ro muncă la regimul juridic general specific aplicabil personalului din cadrul instanţelor judecătoreşti. Contractul individual de muncă va conţine clauze exprese referitoare la imposibilitatea pentru angajat de a derula, pe perioada executării contractului, activităţi specifice profesiilor de: avocat, consilier juridic, notar public, executor judecătoresc, funcţii de demnitate publică alese, numite sau asimilate acestora. De asemenea, se va interzice desfăşurarea de activităţi cu caracter politic.
4. Referitor la regimul incompatibilităţilor, se vor aplica reglementările specifice fiecărei profesii/funcţii exercitate de fiecare candidat în parte (dacă este cazul). Este în sarcina candidatului să se asigure că nu se află într-o situaţie de incompatibilitate conform reglementărilor în vigoare la momentul încheierii contractului individual de muncă.
5. Perioada aferentă contractului de muncă nu este, prin ea însăşi, asimilată vechimii în specialitate în sensul articolului 33 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată.
6. Aspectele organizatorice privind desfăşurarea etapei evaluării candidaţilor pe bază de interviu vor fi publicate după finalizarea etapei verificării administrative a dosarelor.
-----------------------------------
Sursa şi textul integral se regăsesc pe site-ul Consiliului Superior al Magistraturii la adresa:
Precizări: interviul candidaţilor se va ţine la sediul Curţii de Apel Craiova.
Anunţ 03.12.2020: afişare rezultate Sipoca 751
Centralizator privind rezultatele etapei evaluării prin interviu a candidaţilor înscrişi în cadrul procedurii de selecţie a unui număr de 165 experţi externi în implemantare - asistenţi ai judecătorului
Anunţ 04.12.2020: afişare erată rezultate Sipoca 751
Erată Tribunalul Mehedinţi privind rezultatele evaluării prin interviu a candidaţilor înscrişi în cadrul procedurii de selecţie a unui număr de 165 experţi externi în implementare - asistenţi ai judecătorului
Anunţ 11.12.2020: afişare rezultate soluţionare contestaţii şi rezultatele finale Sipoca 751
Anunţ 15.12.2020: În atenţia candidatilor admişi - Sipoca 751
Ora estimată pentru judecarea fiecarui dosar este afişată pe portal fie la secţiunea: Dosare - Termene de judecată, pentru fiecare termen din dosarul căutat în prealabil pe portal la instanţa unde se judecă, fie în secţiunea Şedinţe şi selectarea datei şedinţei de judecată, precum şi a completului investit cu soluţionarea dosarului
Adresa CSM nr.6510/24.03.2020 - precizări în legătură cu aplicarea Hotărârii Secţiei pentru judecători a CSM nr.417/24.03.2020 cu privire la modul de stabilire a cauzelor care se judecă pe durata stării de urgenţă
Hotărârea nr.10/19.03.2020 a Colegiului de conducere al Curţii de Apel Craiova
Comunicat de presă - 17.03.2020
Ordinul de serviciu nr. 8 din 17.03.2020 - emis de preşedintele tribunalului
Lista avocaţilor înscrişi în tabloul barourilor componente ale Uniunii Naţionale a Barourilor din România
IMPORTANT
Corespondenţa referitoare la dosarele aflate pe rolul Tribunalului Mehedinţi
se trimite numai pe adresa de e-mail registratura-TRMH@just.ro
ANUNŢ
Potrivit art.8 din Legea nr.381/2009, cererea de numire a unui mandatar ad-hoc se depune la preşedintele secţiei a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal a Tribunalului Mehedinţi şi se înregistrează într-un registru special.
ANUNŢ
Dosarele privind adopţiile nu sunt publice ca urmare a aplicării dispoziţiilor legale privind protecţia datelor cu caracter personal.