Anunț

Vă facem cunoscut faptul că serviciile informatice privind dosarul electronic și comunicarea electronică a actelor de procedură pot fi accesate la adresa www.ca-iasi.ro

Pentru a avea acces la documentele din dosarpărțile sau reprezentanții lor trebuie depună o cerere de acces la dosarul elctronic disponibilă aici.

 După aprobarea și procesarea cererii depuse, aceștia vor primi pe email link-ul de autentificare. Autentificarea se poate face la această adresă . Pentru autentificare, părțile sau reprezentanții lor trebuie introducă adresa de email indicată în cererea depusă, aleagă instanța dorită și apoi apese butonul Autentifică. Pe numărul de telefon indicat în cererea depusă va fi primit în scurt timp, prin sms, un cod de verificare. După introducerea codului și apăsarea butonului Verifică, dacă codul introdus este cel corect, părțile sau reprezentanții lor vor avea acces la dosarele pentru care li s-a aprobat accesul la instanța aleasă.

Descărcare formular Cerere de acces la dosarul electronic

Consultare dosar în format electronic

Vizualizare Citații/Comunicări (acces indirect la citațiile sau comunicările primite prin e-mail sau SMS.)

NOTĂ: Pentru vizualizare aveți nevoie de codul de acces primit prin SMS

Cererea de acces la dosarul electronic, însoțită de copie act de identitate pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocațială/dovada calității de reprezentant se depun în original la registratura instanței ori prin poștă/serviciu de curierat, sau se scanează și se trimit prin mijloacele electronice de comunicare specificate de instanță (inclusiv prin utilizarea formularului de mai jos).

 

FORMULAR DE TRIMITERE ACTE DE PROCEDURĂ ȘI CERERI DE ACCES DOSAR ELECTRONIC

Accesand link-ul de mai sus, puteti incarca actele de procedura sau cererile de acces la dosarul electronic. Actele trebuie sa fie semnate si apoi scanate.

Tipurile de fisiere admise sunt: documente pdf și imagini jpg/jpeg/png.

Precizări:

- dimensiunea maxima a fiecarui fisier este de 10Mb.

- prima data alegeti instanta careia ii sunt destinate actele!

- recomandăm trimiterea documentelor prin email numai în timpul programului de lucru al instanței!

- orice document semnat cu semnatura electronica validă, bazată pe un certificat calificat, are aceeasi valoare legala ca și semnatura privata, potrivit Legii semnăturii elecronice. Prin urmare, este considerata proba judiciara. Orice contract sau document semnat cu semnătură electronică calificată, este un act cu putere legală.