Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Organizarea concursului de admitere la SNG CLICK AICI​


Adresa nr. 1276/11A/2021 - ref. concurs numire în funcţii de conducere judecători. CLICK AICI​


Portalul si datele cu​ caracter personal. CLICK AICI​

 
In cinstea doamnelor si domnisoarelor:


 

Actualitate

 Pe perioada functionarii limitate a instantei, in vederea prevenirii raspandirii virusului SARS-CoV-2, listele de sedinte se pot consulta aici LISTA SEDINTE​

Listele de sedinta se pot consulta si pe pagina de SEDINTE din meniul principal (stanga mijloc).
PROGRAMĂRI ON-LINE la compartimentul Registratură și compartimentul Arhivă din cadrul Tribunalului Hunedoara şi Judecătoriei Deva, începând cu data de  26 octombrie 2020, pe infosite-ul instanţei (http://tribunalulhunedoara.ro)

Anunt PROGRAMARI ON-LINE: 
„Cu ocazia efectuării programării on-line pentru studiu dosar, se recomandă ca, în situaţia în care se doreşte şi efectuarea de fotocopii cu telefonul/tableta/alte mijloace proprii de pe înscrisurile de la dosar, comunicarea cererii formulată în acest sens să se facă cu cel puţin 3 zile anterior datei programării, de preferat în format electronic, la adresa de e-mail: tr-hunedoara-reg@just.ro.”

MODIFICAREA PROGRAMULUI DE RELATII CU PUBLICUL LA BIROURILE ARHIVA, ARHIVA FALIMENTE, REGISTRATURA, APOSTILE, BIROUL DE INFORMARE SI RELATII PUBLICE SI BIROUL DE EXPERTIZE LOCALE - INCEPAND CU DATA DE 26 OCTOMBRIE 2020. CLICK AICI​

INFORMARE PRIVIND SITUAŢIA PERSOANELOR INFECTATE CU VIRUSUL SARS-CoV-2 DIN CADRUL TRIBUNALULUI HUNEDOARA ŞI A JUDECĂTORIILOR DIN CIRCUMSCRIPŢIA ACESTUIA
 
Până în data de 19 aprilie 2021 au fost confirmate pozitiv, la testul pentru COVID-19, 34 de persoane, dintre acestea, in prezent 32 de persoane sunt recuperate.
 
În acest sens, ne menținem recomandările pentru publicul instanței, transmise încă de la începutul pandemiei: 
 Evitarea prezenței la sediul instanței, în cazul în care aceasta nu este absolut necesară și limitarea staționării în incinta Tribunalului Hunedoara şi Judecătoriei Deva doar pentru timpul strict necesar îndeplinirii obligațiilor judiciare sau profesionale; 
 Folosirea exclusiv a mijloacelor electronice de comunicare cu instanța, de transmitere a documentelor și de informare disponibile permanent la nivelul instanței:
 Utilizarea aplicației informatice DOSAR ELECTRONIC pentru informare sau studierea dosarului și limitarea deplasării fizice la Arhiva instanței sau la celelalte compartimente publice;
 Exprimarea acordului pentru citarea și comunicarea actelor de procedură în format electronic prin intermediul aplicației „TDS” (Trimitere Document Securizat) și eliminarea astfel integral a contactului fizic cu documentele de procedură comunicate de instanță prin intermediul serviciilor poștale;
 Utilizarea exclusivă  a telefonului sau adresei de e-mail pentru informare și solicitarea de lămuriri inclusiv, cu privire la măsurile aplicate în această perioadă.


Comunicat de presa 21 octombrie 2020. CLICK AICI​​

MĂSURI ŞI REGULI PENTRU PREVENIREA INFECTĂRII CU CORONAVIRUSUL SARS-CoV-2. CLICK AICI​

Comunicat de presa 28 august 2020 - 
 
DESFASURAREA ACTIVITATII DE JUDECATA LA TRIBUNALUL HUNEDOARA, MASURI SI REGULI PENTRU PREVENIREA INFECTARII CU CORONA VIRUSUL SARS COV-2, IN PERIOADA 31.08.2020-23.10.2020. CLICK AICI​ 
​​
Comunicat de presa privind înregistrarea şi judecarea acţiunilor formulate în temeiul Legii nr. 136 din 18 iulie 2020. CLICK AICI
Legea nr.136/2020. CLICK AICI
 
ANUNŢ IMPORTANT
 
     În contextul intrării în vigoare a Legii nr. 136 din 18 iulie 2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătății publice în situații de risc epidemiologic și biologic, conform căreia comunicarea actelor de procedură, inclusiv înregistrarea acțiunii, se realizează DOAR în format și prin mijloace electronice,
 
     pentru a asigura înregistrarea și judecarea de urgență a acestor cauze, Tribunalul Hunedoara  și Judecătoriile Brad,  Deva, Haţeg, Hunedoara, Orăştie, şi Petroşani, pune la dispoziția justițiabililor adrese de e-mail, care să fie utilizate exclusiv pentru transmiterea către instanțe a acțiunilor formulate în temeiul Legii nr. 136/2020, după cum urmează:
     Solicităm  justițiabililor ca în cuprinsul cererii de chemare în judecată, să se indice în mod obligatoriu adresa de e-mail și numărul de telefon al părții reclamante, respectiv, al reprezentatului legal/convențional al acesteia, pentru a putea fi efectuată citarea prin mijloace electronice sau telefonic.
 
TRIBUNALUL  HUNEDOARA
Vă recomandă:
 
•   evitarea prezenţei la instanţă, în cazul în care aceasta nu este absolut necesară;
•   utilizarea, în principal, a mijloacelor electronice şi tehnice pentru transmiterea actelor de procedură (e-mail, fax, telefon, etc.);
- accesarea aplicaţiei informatice “Dosarul electronic” (site-ul www.tribunalulhunedoara.ro şi evitarea prezentei fizice la arhive;
•   persoanele care se află în carantină/izolare la domiciliu vor înştiinţa completul de judecată cu privire la acest aspect, telefonic sau  printr-o cerere transmisă pe fax sau în format electronic
 
TRIBUNALUL HUNEDOARA
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE
 ​
DOSARUL ELECTRONIC 
ACCESEAZĂ ÎNCEPÂND DIN 15 IULIE 2019
www.tribunalulhunedoara.ro
 
 
Cerere acces dosar electronic. Clic aici​​

 


Informaţii de interes public

Informatii privind dosarul electronic. CLICK AICI

 

Ghid de bune practici privind  relatia sistemului judiciar cu mass media. CLICK AICI


Contact

Adresa Tribunalului HUNEDOARA este:

Deva, Str. 1 Decembrie 1918 nr.35, CP 330005, jud. Hunedoara
Telefon:
       0254 231 120 - ARHIVA - TELEFON SI FAX - informatii dosare
       
       0254 211 574 - CENTRALA
       0254 541 342 - SECTIA PENALA
Fax:
       0254 234 755 - numai pentru SECTIA PENALA
       0254 262 251 - numai pentru REGISTRATURA
        

Pentru corespondenţă administrativă - e-mail: tribunalul.hunedoara@just.ro 

Pentru transmiterea de acte la dosare, acţiuni, întâmpinări, precizări de acţiuni, etc. - e-mail: tr-hunedoara-reg@just.ro 
 
BIRP:  (numai pentru solicitari de informatii de interes public in conformitate cu Legea 544/2001, 
NU se dau consultatii partilor referitor la dosarele aflate pe rol, NU se ofera consiliere juridica) 
Telefon: 0254.211.574 interior 179; Mobil: 0736630072; e-mail: ildiko.glaman@just.ro​