LISTE DE ŞEDINŢE
SECŢIA I CIVILĂ
SECŢIA II CIVILĂ
SECŢIA PENALĂ
02.12.2020
ANUNŢ
În vederea reducerii riscului de infectare cu coronavirus (COVID-19) sau alte infecții respiratorii, luati in considerare, in măsura posibilului, transmiterea si primirea corespondentei la Trribunalul Vâlcea exclusiv in format electronic (email sau fax); evitarea prezenţei la Tribunalul. Vâlcea, daca nu este absolut necesara, prin solicitarea judecării cauzei in lipsă sau a amânării acesteia din considerente de boala, daca este cazul.
Vă aducem la cunostinţă obligativitatea purtării măștii de protecție în instanța. Studierea dosarelor se va realiza accesând aplicația Infodosar si, in mod excepțional (dacă din anumite motive dosarul nu este scanat), la sediul instanței.
ORGANIZAREA ȘEDINȚELOR DE JUDECATĂ
Atentie!
Potrivit deciziei nr. 2/2020 a Preşedintelui Tribunalului Vâlcea,
Studierea dosarelor având ca obiect cauzele de urgenţă deosebită, care se judecă în perioada stării de urgenţă, în toate materiile, se realizează prin intermediul aplicaţiei Infodosar şi, în mod excepţional, se poate solicita cauza la studiu înainte de deschiderea şedinţei de judecată, în sală.
În cazuri excepţionale, în cauzele în care complexitatea deosebită a dosarului reclamă timp pentru studiu, consultarea se va realiza în arhivă, pe baza unei cereri transmise către instanţă exclusiv prin mijloace electronice, cu cel puţin 48 de ora înaintea şedinţei. Cererea se soluţionează de preşedintele secţiei sau judecătorul de permanenţă din cadrul secţiei respective.
Depunerea oricăror cereri sau înscrisuri (inclusiv declaraţiile de cale de atac) în cauzele de urgenţă deosebită, care se judecă în perioada stării de urgenţă, în toate materiile, se realizează exclusiv prin mijloace electronice (fax sau e-mail, la numerele/adresele disponibile pe pagina de internet a instanţei), depunerea originalelor la dosar putând fi realizată numai cu acordul ori la cererea instanţei.
MESAJ INFORMARE pentru INFODOSAR
Adresăm rugămintea persoanelor juridice şi persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentaţia scrisă pe care o înaintează instanţei sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să ataşeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiaşi document pentru a facilita operaţiunea de scanare.
De asemenea, solicitam ca dimensiunea individuala a fiecarui document trimis electronic sa nu depaseasca 25 MB, pentru a putea fi atasat la dosar.
Documentele electronice nu pot şi nu vor fi folosite oficial în relaţia cu alte persoane fizice sau juridice. Acestea sunt oferite justiţiabililor exclusiv în scop consultativ.
În continuare documentele oficiale vor fi obţinute de la registratura instanţelor de judecată sau comunicate conform codurilor de procedură în vigoare.
Va rugam sa aveti in vedere adresele de corespondenta actualizate - sectiunea CONTACT
CONDUCERE INSTANŢĂ
Vă supunem atenției:
30.03.2020
26.03.2020 - Decizia nr. 2 a Cabinetului Președintelui, ref. prevenirea răspandirii COVID-19
Extras din Decizia nr. 2/27.03.2020 a Presedintelui Tr. Valcea:
Începând cu data de 27 martie 2020, până la încetarea stării de urgenţă, se suspendă programul cu publicul la compartimentul Arhivă-Registratură.
19.03.2020 - cauze ce se judeca in perioada 13.03 - 14.05.2020 (completare la listele anterioare)
16.03.2020
13.03.2020
11.03.2020
Extras din Hot. nr. 3/11.03.2020 a Colegiului de Conducere a Tr. Valcea:
"Art.1. In perioada 12 martie - 31 martie 2020, cu reevaluarea situatiei si posibilitatea prelungirii, la Tribunalul Vâlcea, se vor judeca numai cauzele urgente, potrivit anexelor la prezenta, cauzele care se solutioneaza fara citare, iar in materie penala si cauzele in care termenul de prescriptie se va implini in curs de un an.
Art. 2. In cauzele aflate pe rol cu termen de judecata stabilit in acest interval, urmeaza a se dispune amanarea, fara a fi permis accesul partilor si publicului in sediul instantei, in sedinta nepublica, si fara a se dispune citarea partilor care nu au termen in cunostinta. Necesitatea citarii partilor urmeaza a fi reevaluata in timp util, in functie de evolutia situatiei care a generat luarea prezentelor masuri.
Art. 3. Cauzele urgente se vor judeca in sedinta nepublica, urmand ca in sala sa aiba acces numai partile si reprezentantii acestora, pentru cauza respectiva."
10.03.2020
Începând cu data de 11 martie 2020, activitate cu publicul se va desfăşura în intervalul orar 10-12.
În incinta arhivelor şi registraturii se va limita numărul persoanelor la trei.
Prevederile Legii Nr. 677/21.11.2001, privind informarea persoanelor vizate, în contextul prelucrării datelor cu caracter personal (click aici)