Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate


 



 
 






 02.12.2020
 
 


ANUNŢ
În vederea reducerii riscului de infectare cu coronavirus (COVID-19) sau alte infecții respiratorii, luati in considerare, in măsura posibilului, transmiterea si primirea corespondentei la Trribunalul Vâlcea exclusiv in format electronic (email sau fax); evitarea prezenţei la Tribunalul. Vâlcea, daca nu este absolut necesara, prin solicitarea judecării cauzei in lipsă sau a amânării acesteia din considerente de boala, daca este cazul.
Vă aducem la cunostinţă obligativitatea purtării măștii de protecție în instanța. Studierea dosarelor se va realiza accesând aplicația Infodosar si, in mod excepțional (dacă din anumite motive dosarul nu este scanat), la sediul instanței. 


07.08.2020

Proces verbal de desemnare a presedintilor, loctiitorilor B. E. de Circumscriptie.pdfProces verbal de desemnare a presedintilor/loctiitorilor Birourilor Electorale de Circumscriptie.pdf

Listele cu presedintii si loctiitorii circumscriptiilor electorale pentru alegerile locale 27.09.2020.pdfListele cu presedintii si loctiitorii circumscriptiilor electorale pentru alegerile locale 27.09.2020.pdf

Persoanele alese in functia de preşedinte/locţiitor ca urmare a tragerii la sorţi pentru desemnarea președinților/locţiitorilor birourilor electorale de circumscripție privind alegerile pentru autoritățile administrației publice locale din 27.09.2020​, pot trimite cererille de retragere la fax: 0350 431 736 sau email: tr-valcea@just.ro.



​ 
 
ORGANIZAREA ȘEDINȚELOR DE JUDECATĂ

Atentie!

 

 

Potrivit deciziei nr. 2/2020 a Preşedintelui Tribunalului Vâlcea,

 

 

Studierea dosarelor având ca obiect cauzele de urgenţă deosebită, care se judecă în perioada stării de urgenţă, în toate materiile, se realizează prin intermediul aplicaţiei Infodosar şi, în mod excepţional, se poate solicita cauza la studiu înainte de deschiderea şedinţei de judecată, în sală.


În cazuri excepţionale, în cauzele în care complexitatea deosebită a dosarului reclamă timp pentru studiu, consultarea se va realiza în arhivă, pe baza unei cereri transmise către instanţă exclusiv prin mijloace electronice, cu cel puţin 48 de ora înaintea şedinţei. Cererea se soluţionează de preşedintele secţiei sau judecătorul de permanenţă din cadrul secţiei respective.

 

Depunerea oricăror cereri sau înscrisuri (inclusiv declaraţiile de cale de atac) în cauzele de urgenţă deosebită, care se judecă în perioada stării de urgenţă, în toate materiile, se realizează exclusiv prin mijloace electronice (fax sau e-mail, la numerele/adresele disponibile pe pagina de internet a instanţei), depunerea originalelor la dosar putând fi realizată numai cu acordul ori la cererea instanţei.

 


MESAJ INFORMARE pentru INFODOSAR
Adresăm rugămintea persoanelor juridice şi persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentaţia scrisă pe care o înaintează instanţei sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să ataşeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiaşi document pentru a facilita operaţiunea de scanare.
De asemenea, solicitam ca dimensiunea individuala a fiecarui document trimis electronic sa nu depaseasca 25 MB, pentru a putea fi atasat la dosar.
Documentele electronice nu pot şi nu vor fi folosite oficial în relaţia cu alte persoane fizice sau juridice. Acestea sunt oferite justiţiabililor exclusiv în scop consultativ.
În continuare documentele oficiale vor fi obţinute de la registratura instanţelor de judecată sau comunicate conform codurilor de procedură în vigoare.
Va rugam sa aveti in vedere adresele de corespondenta actualizate - sectiunea CONTACT
CONDUCERE INSTANŢĂ
 
 
Vă supunem atenției:

30.03.2020

26.03.2020 - Decizia nr. 2 a Cabinetului Președintelui, ref. prevenirea răspandirii COVID-19
Extras din Decizia nr. 2/27.03.2020 a Presedintelui Tr. Valcea:
Începând cu data de 27 martie 2020, până la încetarea stării de urgenţă, se suspendă programul cu publicul la compartimentul Arhivă-Registratură.


19.03.2020 - cauze ce se judeca in perioada 13.03 - 14.05.2020 (completare la listele anterioare)

16.03.2020

13.03.2020

11.03.2020
Extras din Hot. nr. 3/11.03.2020 a Colegiului de Conducere a Tr. Valcea:
"Art.1. In perioada 12 martie - 31 martie 2020, cu reevaluarea situatiei si posibilitatea prelungirii, la Tribunalul Vâlcea, se vor judeca numai cauzele urgente, potrivit anexelor la prezenta, cauzele care se solutioneaza fara citare, iar in materie penala si cauzele in care termenul de prescriptie se va implini in curs de un an.
Art. 2. In cauzele aflate pe rol cu termen de judecata stabilit in acest interval, urmeaza a se dispune amanarea, fara a fi permis accesul partilor si publicului in sediul instantei, in sedinta nepublica, si fara a se dispune citarea partilor care nu au termen in cunostinta. Necesitatea citarii partilor urmeaza a fi reevaluata in timp util, in functie de evolutia situatiei care a generat luarea prezentelor masuri.
Art. 3. Cauzele urgente se vor judeca in sedinta nepublica, urmand ca in sala sa aiba acces numai partile si reprezentantii acestora, pentru cauza respectiva."


10.03.2020
Începând cu data de 11 martie 2020, activitate cu publicul se va desfăşura în intervalul orar 10-12.
În incinta arhivelor şi registraturii se va limita numărul persoanelor la trei.


 

Prevederile Legii Nr. 677/21.11.2001, privind informarea persoanelor vizate, în contextul prelucrării datelor cu caracter personal (click aici)


Informaţii de interes public

   
 
  2020 - Comunicat de presa privind protestul grefierilor, Federatia Publising.pdf2020 - Comunicat de presa privind protestul grefierilor, Federatia Publisind.pdf
  2019 - Hotararea nr. 5 a Adunarii Generale - Tribunal Valcea, 18.12.2019.pdf2019 - Sentinta nr. 1219/2019 din 11.10.2019, Tr. Valcea - Sectia I Civila.pdf
  02.10.2019 - Anunt consultare publica sediu nou Jud. Horezu (Plan de management social, de mediu).pdf2019 (02.10.2019) - Anunt consultare publica sediu nou Jud. Horezu (Plan de management social, de mediu).pdf
  2018 - Dec. nr. 1, programul de lucru normal, sambata 05.05.2018.pdf2018 - Dec. nr. 1 a Cab. Presedintelui, programul de lucru sambata 05.05.2018.pdf
  Comunicat de presa.pdf2017 - Comunicat de presa, activitatea instantei in perioada vacantei judecatoresti 2017.pdf
  26.05.2017 - Comunicat salarii personal auxiliar si conex.pdf2017 - Comunicat salarii personal auxiliar si conex, 26.05.2017.pdf
  2017 - Modul de cautare a dosarelor pe portal.pdf2017 - Modul de cautare a dosarelor pe portal, pentru dosarele care nu au putut fi gasite.pdf
  ALEGERI PENTRU PRIMAR COMUNA BUJORENI.pdf2017 - Alegeri pentru primar - comuna Bujoreni, 11.05.2017.pdf
 
   INFORMATII
 
 MODELE CERERI/ACTE JUSTITIABILI SI PRACTICIENI
   
  GHIDURI DE ORIENTARE PENTRU JUSTIŢIABILI

Contact

...