Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie

Sedinţele online se pot vedea aici

Date cu caracter personal


Actualitate

​...

Informaţii de interes public

C O M U N I C A T
din 23 OCTOMBRIE 2020
 
 
Pentru zilele nelucrătoare 24-25.10.2020 (zile nelucrătoare în care se pot formula contestaţii conform calendarului stabilit prin HG. 154/2020) programul de primire, înregistrare şi repartizare aleatorie a contestaţiilor electorale la Tribunalul Dolj va fi între orele 09,00-12,00 şi se va asigura după cum urmează:
- 24.10.2020- grefier şef Rujan Ionuţ Daniel/înlocuitor Florentina Cristina Cotulbea
- 25.10.2020 - grefier şef Rujan Ionuţ Daniel/înlocuitor Florentina Cristina Cotulbea
Contestaţiile se pot depune şi prin e-mail – exclusiv la adresa grsef.dj.civil1@just.ro şi prin fax – exclusiv la numărul 0251/418372. Nerespectarea adresei de e-mail şi a numărului de fax indicate are drept consecinţă imposibilitatea înregistrării, repartizării şi soluţionării contestaţiilor în perioada zilelor nelucrătoare.
De asemenea, în aceste zile nelucrătoare, înscrisurile privind dosarele aflate pe rol având ca obiect contestaţie la legea electorală, se vor depune prin e-mail – exclusiv la adresa grsef.dj.civil1@just.ro şi prin fax – exclusiv la numărul 0251/418372. Nerespectarea adresei de e-mail şi a numărului de fax indicate are drept consecinţă imposibilitatea înregistrării şi depunerii înscrisurilor la dosar în aceste zile nelucrătoare.
Contestaţiile depuse prin e-mail sau fax în afara programului stabilit pentru zilele nelucrătoare se înregistrează şi repartizează în ziua imediat următoare, urmând a se soluţiona conform dispoziţiilor din Legea 208/2015.
 
 
 
BIROUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE
 

COMUNICAT alegeri 04.12.2020.pdfCOMUNICAT alegeri 04.12.2020.pdf

Tabel rezultate definitive SNG 12 iulie 2020.pdfTabel rezultate definitive SNG 12 iulie 2020.pdf

Comunicat presa 14.05.2020.pdfComunicat presa 14.05.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 11-15.05.2020 Sectia II Civil.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 11-15.05.2020 Sectia II Civil.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 11-15.05.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 11-15.05.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 04-08.05.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 04-08.05.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 20-24.04.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 20-24.04.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 06-10.04.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 06-10.04.2020.pdf

Hotararea CSM nr 417 din 24.03.2020.pdfHotararea CSM nr 417 din 24.03.2020.pdf

Adresa CSM 6510 din 26.03.2020.pdfAdresa CSM 6510 din 26.03.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj Sectia II civil pentru 03.04.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj Sectia II civil pentru 03.04.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 30.03-03.04.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 30.03-03.04.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 23-27.03.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 23-27.03.2020.pdf

Comunicat Tribunalul Dolj 19.03.2020.pdfComunicat Tribunalul Dolj 19.03.2020.pdf

Lista dosare urgente Tribunalul Dolj 16-20.03.2020.pdfLista dosare urgente Tribunalul Dolj 16-20.03.2020.pdf

Comunicat Tribunalul Dolj - 13.03.2020 COVID 19 sau SARS-COV-2.pdfComunicat Tribunalul Dolj - 13.03.2020 COVID 19 sau SARS-COV-2.pdf

Comunicat presa Coronavirus 11.03.2020.pdfComunicat presa Coronavirus 11.03.2020.pdf

Comunicat presa 25.02.2020.pdfComunicat presa 25.02.2020.pdf

Comunicat presa 17.02.2020.pdfComunicat presa 17.02.2020.pdf

Comunicat presa 11.02.2020.pdfComunicat presa 11.02.2020.pdf

Comunicat presa Adunarea Generala a Judecatorilor 07.02.2020.pdfComunicat presa Adunarea Generala a Judecatorilor 07.02.2020.pdf

Comunicat presa Adunarea Generala a Judecatorilor 23.01.2020.pdfComunicat presa Adunarea Generala a Judecatorilor 23.01.2020.pdf

Comunicat presa Adunarea Generala a Judecatorilor 21.01.2020.pdfComunicat presa Adunarea Generala a Judecatorilor 21.01.2020.pdf

Comunicat Ziua europeană a justiţiei civile 2019.pdfComunicat Ziua europeană a justiţiei civile 2019.pdf

Proces verbal 06-09-2019 desemnare judecatori BEJ 2019.pdfProces verbal 06-09-2019 desemnare judecatori BEJ 2019.pdf
Comunicat alegeri Parlamentul European 17.05.2019.pdfComunicat alegeri Parlamentul European 17.05.2019.pdf

Comunicat 01.04.2019.pdfComunicat 01.04.2019.pdf
Comunicat 25 martie 2019 - Desemnare judecatori BEJ alegeri 2019.pdfComunicat 25 martie 2019 - Desemnare judecatori BEJ alegeri 2019.pdf
Comunicat de presă - Protest 27.02.2018.pdfComunicat de presă - Protest 27.02.2018.pdf
Tribunalul Dolj program vacanta judecatoreasca 24.12.2018-04.01.2019.pdfTribunalul Dolj program vacanta judecatoreasca 24.12.2018-04.01.2019.pdf
Ghid protectia datelor cu caracter personal.pdfGhid protectia datelor cu caracter personal.pdf
Tribunalul Dolj program vacanta judecatoreasca 16 iulie - 24 august 2018.pdfTribunalul Dolj program vacanta judecatoreasca 16 iulie - 24 august 2018.pdf
Comunicat de presa la 19 decembrie 2017 al Tribunalului Dolj.pdfComunicat de presa la 19 decembrie 2017 al Tribunalului Dolj.pdf
Programul intantei in peroada vacantei judecatoresti vara 2017.pdfProgramul intantei in peroada vacantei judecatoresti vara 2017.pdf
Proces verbal desemnare BEC Craiova si BEC Isalnita 2017.pdfProces verbal desemnare BEC Craiova si BEC Isalnita 2017.pdf
Comunicat 12 mai 2017 - contestaţii alegeri locale 2017.pdfComunicat 12 mai 2017 - contestaţii alegeri locale 2017.pdf
Proces verbal rezultat alegere BEJ 2017.pdfProces verbal rezultat alegere BEJ 2017.pdf
Comunicate 07 mai 2017 - Desemnare judecatori BEJ alegeri 2017.pdfComunicate 07 mai 2017 - Desemnare judecatori BEJ alegeri 2017.pdf


Contact

Vă aducem la cunoştinţă că, începând cu data de 15 mai 2017, actele referitoare la dosarele aflate pe rol, se vor transmite exclusiv la adresele de e-mail sau numerele de fax alocate în tabelul de mai jos, după cum urmează:
 
​Compartiment/Nume şi prenume persoană de contact
Date de contact
Informații Importante
​Înregistrare dosare
Grefier:
Cristian Neațu​
Telefon:0251/418.612 interior 1044
​Fax: 0251.410.140
​E-mail:
inregistraredosare.dj@just.ro
​​- Exclusiv pentru primire acte de sesizare pentru toate secţiile din cadrul Tribunalului Dolj.
​Arhivă Secţia Civil I
Grefier:
Rodica Gugu​
Fax: 0251/418.084
​E-mail:
arhiva.dj.civil1@just.ro
​Se trimit exclusiv:​
- Înscrisuri referitoare la dosarele aflate pe rolul SECŢIEI CIVIL și doar pentru cauze ce au termen mai târziu de 48 de ore de la data trimiterii și cu privire la dosarele soluționate (căi de atac, etc.) de secție;
- cereri legalizări înscrisuri, hotarâri și eliberare copii din dosare.
Arhivă Secția Civil II - Litigii cu profesioniști​
​Grefier:
Anica Popa
Fax: 0251/410.140
​E-mail:
arhiva.dj.civil2@just.ro
​Se trimit exclusiv:​
- Înscrisuri referitoare la dosarele aflate pe rolul CIVIL II - LITIGII CU PROFESIONISTI şi doar pentru cauze ce au termen mai târziu de 48 de ore de la data trimiterii și cu privire la dosarele soluționate (căi de atac, etc.) de secție;
- cereri legalizări înscrisuri, hotarâri și eliberare copii din dosare.
Arhiva Secția Civil II - Falimente​
Grefier:
Anica Popa​
​Fax: 0251/415.323
​Se trimit exclusiv:​
- Înscrisuri referitoare la dosarele aflate pe rolul SECŢIEI CIVIL II - FALIMENTE şi doar pentru cauze ce au termen mai târziu de 48 de ore de la data trimiterii și cu privire la dosarele soluționate (căi de atac, etc.) de secție;
- cereri legalizări înscrisuri, hotarâri și eliberare copii din dosare.
Arhiva Secția Conflicte de Muncă și Asigurări Sociale​
​Grefier:
Marius Gherghe
​Fax: 0251/418.084
​Se trimit exclusiv:​
- Înscrisuri referitoare la dosarele aflate pe rolul SECŢIEI CONFLICTE DE MUNCĂ ȘI ASIGURĂRI SOCIALE şi doar pentru cauze ce au termen mai târziu de 48 de ore de la data trimiterii și cu privire la dosarele soluționate (căi de atac, etc.) de secție;
- cereri legalizări înscrisuri, hotarâri și eliberare copii din dosare.
​Arhivă Secția Contencios Administrativ și Fiscal
​Grefier arhivar:
Minoiu Geani
​Fax: 0251/415.323
​Se trimit exclusiv:​
- Înscrisuri referitoare la dosarele aflate pe rolul SECŢIEI CONTENCIOS ADMINISTRATIV ȘI FISCAL şi doar pentru cauze ce au termen mai târziu de 48 de ore de la data trimiterii și cu privire la dosarele soluționate (căi de atac, etc.) de secție;
- cereri legalizări înscrisuri, hotarâri și eliberare copii din dosare.
Arhivă Secția Penală și pentru cauze cu minori
​Grefier arhivar:
Maria Clenciu
​Fax: 0251/415.323
Se trimit exclusiv:​
- Înscrisuri referitoare la dosarele aflate pe rolul SECŢIEI PENALĂ ȘI PENTRU CAUZE CU MINORI şi doar pentru cauze ce au termen mai târziu de 48 de ore de la data trimiterii și cu privire la dosarele soluționate (căi de atac, etc.) de secție;
- cereri legalizări înscrisuri, hotarâri și eliberare copii din dosare.
​Registratură
​Grefier:
Margareta Bârsoghe
​Fax: 0251/410.140
​Se realizează primire înscrisuri pentru dosare și înscrisuri administrative
 
         Pentru celelalte compartimente din cadrul Tribunalul Dolj se vor înainta înscrisuri, după cum urmează:
 
​Compartiment/Nume şi prenume persoană de contact
Date de contact
Informații Importante
Biroul Local de Expertize​
​Consilier:
Samo Cezar Dragomir
​Telefon/Fax: 0251/414.185
Se trimit exclusiv înscrisuri care au legătură cu activitatea Biroului Local de Expertize Judiciare
​Contabilitate
​Manager economic:
Mainerici Georgeta
​Telefon/Fax: 0251/417.719
​Se trimit exclusiv înscrisuri care au legătură cu activitatea administrativ contabilă a Tribunalului Dolj și instanțelor arondate
​Birou achiziții
​Consilier:
Marcela Burtea
​Telefon: 0251/418.612
​Se trimit exclusiv înscrisuri care au legătură cu activitatea de achiziţii pentru Tribunalului Dolj și instanțelor arondate
​Birou de informare şi relaţii publice din cadrul Tribunalului Dolj
​Prim-grefier:
Daniela Nicu
​Telefon: 0251/418.612
​​Se trimit exclusiv înscrisuri care au legătură cu activitatea Biroului de informare şi relaţii publice din cadrul Tribunalului Dolj, inclusiv petiţii
​Compartimentul Informatică
Specialist IT ​Şef:
Barbu Marius Giani
​ Telefon: 0351/881.008
 
​​Se trimit exclusiv înscrisuri care au legătură cu activitatea Compartimentului Informatic
 
 Vă rugăm nu transmiteți mesaje multiple, acest lucru îngreunează activitatea de procesare a acestora!
Nu se vor lua in considerare mesajele cu caracter obscen, defăimător, xenofob, rasial, care instingă la violenţă ori la fapte antisociale, care lezează bunele moravuri, etc..
Actele de sesizare ale instanţei înaintate pe e-mail vor fi transmise exclusiv la adresa inregistraredosare.dj@just.ro.
Cererile privind legalizarea hotărârilor judecătoreşti, de eliberare certificate de grefă, precum şi pentru eliberarea de copii ale altor acte din dosare vor fi depuse în zilele de luni şi miercuri între orele 08.00-12.00, urmând ca eliberarea acestora să se facă în zilele de marţi şi joi între orele 08.00-12.00.
Înmânarea înscrisurilor menționate mai sus și a certificatelor de grefă se realizează solicitantului care confirmă în scris primirea, după verificarea identității și consemnarea datelor actului de identitate.
Programul de lucru cu publicul al instanţei este de luni până vineri în intervalul orar 08.00-12.00.
Programul Biroului de Informare şi Relaţii cu Publicul este:
Luni, Marţi, Miercuri
:
08.00 - 16.00
Joi
:
08.00 - 19.00
Vineri
:
08.00 - 16.00
         Informaţiile referitoare la cauzele soluționate sau în curs de soluționare de magistrații Tribunalului DOLJ vor fi solicitate personal sau telefonic exclusiv personalului care funcționează la Compartimentul Arhivă din cadrul Tribunalului Dolj în timpul programului de lucru cu publicul, respectiv de luni până vineri în intervalul orar 08.00-12.00.
Cererile formulate în temeiul Legii nr. 544/2001, privind accesul la informaţiile de interes public vor fi transmise prin e-mail la adresa birp.dj@just.ro.