Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

​   

Pentru vizualizarea listelor de ședință de la Judecătoria Buzău puteţi accesa link-ul următor:

 

 

Anunt-referitor la depunerea contestatiilor conform L.115 din 2015.pdfAnunț-referitor la depunerea contestațiilor conform L.115 din 2015.pdf                                       


A N U N T

 

 

ÎN ATENŢIA PARTICIPANŢILOR LA PROCEDURILE JUDICIARE

 

 

               Cererile având ca obiect „ anulare act administrativ - Legea nr. 136/2020” - se transmit în format electronic, prin mijloacele de comunicare electronică permise de lege 

                                             (prin accesarea adresei contest.jbuzau@just.ro)

 

       În cuprinsul cererii vor fi menţionate datele de contact ale contestatorului, respectiv adresa de domiciliu sau cea aleasă pentru primirea corespondenţei, număr de telefon/fax, adresă e-mail) .

 

       La cerere se vor ataşa: actul administrativ contestat şi înscrisuri medicale care să ateste starea de sănătate a contestatorului.

 

 

PRESEDINTE,

 

 

Leontin Dragulescu​

 

_____________________________________________________________________________________


●​ Anunt important pentru aplicarea legii 136/2020


Program cu publicul in perioada de vacanta judecatoreasca 01-31.08.2020​​

 


        ____________________________________________________________________________________________
 

 

::: COMUNICAREA SI ACCESUL ELECTRONIC LA DOSARE :::


 

 

 

 Pentru a putea beneficia de acces electronic la dosar şi de comunicarea documentelor în format electronic (link-uri prin e-mail şi SMS) vă recomandăm să completaţi şi  să trimiteţi Cererea de comunicare documente în format electronic (care cuprinde adresa dvs de e-mail şi numărul de telefon mobil) însoţită de copie CI pentru persoanele care au calitate de parte în dosar sau împuternicire avocaţială/dovada calităţii de reprezentant .

 

 

 

Dosarul electronic poate fi accesat din mesajul e-mail pe care îl veţi primi de la instanţă ori prin paginile de internet caploiesti.ro

 

 Model cerere de comunicare in format word:cerere_comunicare

 

 Model cerere de comunicare in format pdf:  cerere_comunicare 

 

 Instructiuni  de comunicare şi acces electronic la dosar​:instructiuni dos electronic

  
         

 :::COMUNICATE DE PRESA :::
  

Informaţii de interes public

​Informare prin introducerea informațiilor prevăzute de art. 12 Legea nr. 677/2001 -Legea 677 2001 Art 12.pdfLegea 677 2001 Art 12.pdf


Contact


JUDECATORIA BUZAU

 

 

 

 

 

 

 

 

Date de contact

 

 

 

 

 

 

 

 

Mun.Buzău, B-dul Unirii nr.301A, judeţul Buzău

 

 

 

 

 

Telefon 

 

 

Secretariat – 0238 / 719440

 

 

Vicepreşedinte – 0238/439302

 

 

Arhivă – 0238/439301

 

 

 

 

 

Fax

 

 

Registratura – 0238 / 717962

 

 

Secretariat – 0238/439303

 

 

Biroul executari penale – 0238/439304

 

 

 

 

 

Program de funcţionare al instanţei

 

 

 

 

 

Luni – Vineri orele 8- 16

 

 

 

 

 

 

 

 

Program cu publicul

 

 

 

 

 

 

 

 

 ​

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Începând cu data de 18 mai 2020, pe toată perioada stării de alertă, programul de lucru cu publicul se va desfăşura zilnic, după cum urmează:

 

 

 

COMPARTIMENTUL ARHIVĂ

 

 

 

-În intervalul orar 09:00-11:00, părţile şi reprezentanţii lor legali vor putea consulta dosarele/obţine relaţii/formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul (cu excepţia avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor)/ terţe persoane;

 

 

<!--[if !supportLists]-->-          <!--[endif]--> 

-În intervalul orar 11:00-12:00, avocaţii şi consilierii juridici vor putea consulta dosarele/obţine relaţii/formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul;

 

 

 

-În intervalul orar 12:00-13:00, experţii vor putea consulta dosarele/obţine relaţii/formula orice alte solicitări ce se înscriu în sfera activităţii de lucru cu publicul.

 

 

 

COMPARTIMENTUL REGISTRATURA

 

 

                         în intervalul orar 08:30-12:30, diferenţiat, astfel:

 

 

 

-În intervalul orar 08:30-11:30  se va desfăşura programul de lucru cu justiţiabilii;

 

 

-În intervalul orar 11:30-12:00 se va desfăşura programul de lucru cu avocaţii şi consilierii juridici;

 

 

-În intervalul orar 12:00-13:00 se va desfăşura programul de lucru cu experţii.

 

 

 

BiIROUL DE RELATII SI INFORMATII PUBLICE va avea program cu publicul în zilele de luni şi   joi, în intervalul  9,00- 12,00 şi în ziua de marţi  în intervalul   14,00 - 16,00.            

 

 

 

În încăperile destinate arhivei şi  registraturii va avea acces,  câte o singură persoană, iar în sediul instanţei, vor avea acces cel mult  3 persoane pentru fiecare dintre cele două compartimente şi care vor aştepta în zona acestora cu respectarea marcajului de distanţare socială

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________

 

 

În regulamentul de Ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea C.S.M. nr. 1375 din 17 decembrie 2015, nu mai este prevăzută posibilitatea acordării de audienţe, de către conducerile instanţelor.

 

 

Adrese email

 

 

 

 

 

jud-buzau-arh@just.ro, jud.buzau@just.ro

 

 


​​


 


        Vă solicităm ca fişierele transmise în format electronic să fie cu extensia .doc, .docx sau .pdf, format A4, cu dimensiuni mai mici de 4Mb.