"In vederea reducerii riscului de infectare cu coronavirus - COVID-19 sau alte infecţii respiratorii vă rugăm să luaţi în considerare, în măsura posibilului: transmiterea şi primirea corespondenţei cu Curtea de Apel Piteşti şi instanţele din circumscripţia sa de activitate exclusiv în format electronic, prin e-mail sau fax; evitarea prezenţei la Curtea de Apel Piteşti şi instanţele din circumscripţia sa de activitate, dacă nu este absolut necesară, prin solicitarea judecării cauzei şi în lipsă sau a amânării acesteia din considerente de boală, dacă este cazul."
31.05.2018 -
MESAJ INFORMARE pentru INFODOSAR
Adresăm rugămintea persoanelor juridice şi persoanelor fizice să utilizeze formatul de hârtie A4 tip copiator (80g/mp) în documentaţia scrisă pe care o înaintează instanţei sau în cazul documentelor atipice (titluri, certificate, diplome, documente degradate, documente originale etc.) să ataşeze suplimentar o fotocopie A4 a aceluiaşi document pentru a facilita operaţiunea de scanare.
De asemenea, solicitam ca dimensiunea individuala a fiecarui document trimis electronic sa nu depaseasca 25 MB, pentru a putea fi atasat la dosar.
Documentele electronice nu pot şi nu vor fi folosite oficial în relaţia cu alte persoane fizice sau juridice. Acestea sunt oferite justiţiabililor exclusiv în scop consultativ.
În continuare documentele oficiale vor fi obţinute de la registratura instanţelor de judecată sau comunicate conform codurilor de procedură în vigoare.
CONDUCERE INSTANŢĂ