Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

08.12.2020  !!NOU!! PENTRU LISTA CAUZELOR LA JUDECATORIA AIUD
(pentru afisare corecta recomadăm utilizarea Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) 
 

 

 

LISTA DE SEDINTA DIN 22.04.2021.docxLISTA DE SEDINTA DIN 22.04.2021.docx

 

 

 

ANUNŢ

 


 

În data de 20.10.2020, sediul Judecătoriei Aiud va fi închis pentru dezinfectarea integrală a spaţiilor în scop de prevenire a răspândirii virusului COVID 19.

 

 

 

Pentru urgenţe, publicul este rugat să utilizeze comunicarea de la distanţă prin folosirea adresei de corespondenţă judecatoria.aiud@just.ro. 

 

 


 


 


 


 


 


 

INFORMARE PUBLIC

 


 

1. Contestaţiile privind Legea nr.136/2020 privind instituirea unor măsuri în domeniul sănătăţii publice în situaţii de risc epidemiologic si biologic date prin lege în competenţa Judecătoriei Aiud vor fi expediate în formate electronic pe adresa judecatoria.aiud@just.ro

 

Pentru contestaţiile trimise în zilele nelucrătoare, vă adresăm rugămintea de a anunţa expedierea cererii şi la numărul de telefon 0258.860677.

 


 

2. În perioada vacanţei judecătoreşti, în luna august 2020, programul de lucru cu publicul la Registratură şi Arhivă este de la 9.00 – 11.00. 

 


 

3. Pentru primirea dosarelor privind depunerea candidaturilor la funcţia de primar şi consilier local la Judecătoria Aiud în perioada 07.08.2020 – 18.08.2020  programul este:

 


 

- De la 8.00 la 16.00 în zilele lucrătoare

 

- De la 8.00 la 12.00 în zilele nelucrătoare

 

 

 

- De la 8.00 la 23.59 în ziua de 18.08.2020.

 

 

 

Lista de sedinta C7-09.04.2021.pdfLista de sedinta C7-09.04.2021.pdf

Lista de şedinţă C8-08.04.2021.pdfLista de şedinţă C8-08.04.2021.pdf

Lista de sedinta II - C10-07.04.2021.pdfLista de sedinta II - C10-07.04.2021.pdf

Lista de sedinta - C10-07.04.2021.pdfLista de sedinta - C10-07.04.2021.pdf

 

 

  

 

Dec 18 - 2020-Program arhiva-registratura pe perioada vacantei judecatoresti.pdfDec 18 - 2020-Program arhiva-registratura pe perioada vacantei judecatoresti.pdf 

 

   

 

DECIZIA nr.14 din 14.05.2020  privind reluarea activităţii la Judecătoria Aiud.pdfDECIZIA nr.14 din 14.05.2020 privind reluarea activităţii la Judecătoria Aiud.pdf

 

Anunţ important - solicitare date de contact avocaţi şi justiţiabili pentru organizarea activităţii de judecată ulterior încetării stării de urgenţă : Anunţ important.docAnunţ important.doc

 

 

 

AnunțLista actualizată a cauzelor care se soluţionează la nivelul Judecătoriei Aiud pe durata stării de urgenţă.pdfLista actualizată a cauzelor care se soluţionează la nivelul Judecătoriei Aiud pe durata stării de urgenţă.pdf

 

 

 

COMUNICAT DE PRESA : Extras informativ MĂSURI PREVENIRE COVID 19 - II.docExtras informativ MĂSURI PREVENIRE COVID 19 - II.doc

 

 

 

COMUNICAT DE PRESA - MĂSURI COVID-19 : Comunicat de presă nr.5 MASURI COVID-19.pdfComunicat de presă nr.5 MASURI COVID-19.pdf

 

 

 

COMUNICAT DE PRESA- RELUARE ACTIVITATE : Comunicat hot 4 .pdfComunicat hot 4 .pdf    

 

    

 

COMUNICAT DE PRESA - SUSPENDARE ACTIVITATE :nr.3 comunicat de presă -31.01.2020.docnr.3 comunicat de presă -31.01.2020.doc

 

Anunt DOSAR ELECTRONIC: AFIS DOSARUL ELECTRONIC Judecătoria Aiud.pdfDOSAR ELECTRONIC - Judecătoria Aiud.pdf 

 

Cerere DOSAR ELECTRONIC: Cerere Acces DOSAR-ELECTRONIC.pdfCerere Acces DOSAR ELECTRONIC.pdf

 

 

 
  •                                                 A N U N Ţ
     
    În atenţia: avocaţilor, consilierilor juridici, experţilor, justiţiabililor, etc.
     
    1. Începând cu data de 01.06.2019 la nivelul Judecătoriei Aiud se va implementarea aplicaţia denumită generic „dosarul electronic”.
    În acest sens, se va proceda la scanarea documentelor în format de hârtie aflate la dosar şi la introducerea acestora în aplicaţia ECRIS.
    Scanarea documentelor în format de hârtie aflate la dosar va avea în vedere exclusiv înscrisurile depuse la dosar începând cu data de 01.06.2019, indiferent de data înregistrării dosarului în sistem (în aplicaţia ECRIS).
    Vă adresăm rugămintea de a ne sprijini în efectuarea din punct de vedere tehnic a acestei activităţi prin:
    - evitarea capsării, îndoirii, şifonării tuturor documentelor pe care le veţi depune la registratura instanţei;
    - utilizarea de agrafe în locul capselor;
     
    2. Începând cu data de 01.06.2019 la nivelul Judecătoriei Aiud programul de lucru cu publicul, inclusiv avocaţi, la serviciul arhivă şi registratură, zilnic, în intervalul orar 08:00 - 12:00.
    Pe perioada vacanţei judecătoreşti, programul de lucru cu publicul la serviciul arhivă şi registratură, zilnic, în intervalul orar 08:00 - 10:00.
     
    Pentru buna desfăşurare a activităţii instanţei vă rugăm să respectaţi programul de lucru al instanţei.
       
    Preşedintele Judecătoriei Aiud,
    Judecător,
    ELENA ADRIANA FILIMON
     
  •  1. Tribunalul Alba închiriază spaţii: SOLICITARE OFERTE - inchiriere spatii.PDFSOLICITARE OFERTE - inchiriere spatii.PDF 
 

 2. Decizia Curţii de Apel Alba Iulia privitoare la prevenirea cazurilor de practicare fără drept a profesiei de avocat: Decizie avocati.pdfDecizie avocati.pdf

 

 3. Comunicat de presa din 03.02.2017: Comunicat.pdfComunicat.pdf      

 

 4. Program de lucru cu publicul pe perioada vacantei: 08:00 - 10:00

 

                                        


Informaţii de interes public


Contact