Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Acasă

Despre instituţie

Actualitate

Informaţii de interes public

Contact


Despre instituţie


Actualitate

Prin Hotărârea Colegiului de Conducere nr. 7 din data de 29.04.2020 s-a decis implementarea procedurii privind constituirea Dosarului electronic şi accesul la acestaîncepând cu data de 11.05.2020.

În aplicarea acestei hotărâri, se vor scana dosarele şi documentele depuse în dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.

În aplicaţia Dosar electronic vor fi vizualizate doar documentele din dosarele înregistrate începând cu data de 11.05.2020.

Pentru a avea acces la dosarul electronic, trebuie să completaţi şi să înaintaţi instanţei Cerere de acordare acces la Dosarul electronic.docCererea de acordare acces la Dosarul electronic.doc şi să urmaţi Instrucţiuni de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.docInstrucţiunile de utilizare a aplicaţiei Dosar Electronic.doc.


 _________________________________________________________________________


Listele ședințelor de judecată planificate după încetarea stării de urgenţă, cuprinzând intervalele orare stabilite pentru strigarea cauzelor, conform art. 5 din  Hotărârea Colegiului de Conducere al Judecătoriei Cornetu nr. 8 din data de 14.05.2020:


Secţia penală




Secţia civilă


lista.cauzelor.care.se,judeca la 29.05.2020, C12.docxlista.cauzelor.care.se,judeca la 29.05.2020, C12.docx

SEDINTA C5 - 03.06.2020.docxSEDINTA C5 - 03.06.2020.docx




Informaţii de interes public


Contact

           Purtator de cuvânt al Judecatoriei Cornetu:
           Judecator Sipoş Andreea Alexandra (tel. 073 488 2629)

           Locţiitor al purtătorului de cuvânt:
            judecător Gabor Cristina


           Biroul de Informare Publica si Relatii cu Mass media
           Judecator delegat: Sipoş Andreea Alexandra
           Grefier delegat: Iosif Vasile (tel. 021 468 92 35, interior 113, jud-cornetu-brp@just.ro)